Julkaistu 05.10.2021

Haemme hallintoasiantuntijaa

Tehtävänäsi on tukea ja kehittää Huoltovarmuuskeskuksen hallintoa ja hallinnollisia prosesseja. Tuet työssäsi Huoltovarmuuskeskuksen sisäistä päätöksentekoa sekä johtoryhmän ja hallituksen työskentelyä. Vastaat sähköisen asianhallintajärjestelmän käyttöönotosta, tiedonhallinnan prosesseista sekä Huoltovarmuuskeskuksen kehittämisohjelman ja ohjekokonaisuuden seurannasta ja tuesta. Työhösi kuuluu myös yhteydenpitoa muihin viranomaisiin hallinnollisissa asioissa sekä muita mahdollisia yleishallinnon tehtäviä.

Tehtävä sijoittuu Huoltovarmuuskeskuksen hallinto-osastolle ja raportoit työssäsi hallintojohtajalle. Työskentelet tiiviisti myös muiden osastojen asiantuntijoiden kanssa.

Sinulla on tehtävää tukeva, vähintään amk-tasoinen alempi korkeakoulututkinto sekä kokemusta hallintotehtävistä ja julkishallinnon päätöksenteosta. Eduksi luetaan kokemus tiedonhallinnasta ja sähköisen asianhallintajärjestelmän käyttöönotosta ja käytöstä (esim. VirastoVahva).

Olet toimintatavaltasi itsenäinen, oma-aloitteinen ja asiakaslähtöinen. Tartut mielelläsi kehittämisprojekteihin ja sinulla on hyvät yhteistyötaidot. Tehtävässä edellytetään erinomaista suomen kielen taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi.

Tarjoamme sinulle itsenäisen ja monipuolisen työn yhteiskunnallisesti merkittävien asioiden parissa. Tehtävä on vakituinen ja työpaikkasi sijaitsee keskeisellä sijainnilla Helsingin ydinkeskustassa.

Tehtävä alkaa 1.1.2022 tai sopimuksen mukaan.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antavat Huoltovarmuuskeskuksen hallintojohtaja Rain Mutka, puh. 050 559 1905 (puhelinajat: 13.10. klo 11-12 sekä 20.10. klo 11-12) sekä MPS:n konsultti Irene Turakainen, puh. 020 746 9457 (puhelinaika: 8.10. klo 10-11)

Täytä hakulomake palkkatoiveineen MPS:n sivulla ja liitä mukaan CV ja hakemuksesi 24.10.2021 mennessä.

Tehtävään valitusta henkilöstä tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.